Tema: Re: Baidarės
Autorius: Velnias
Data: 2016-09-02 09:16:50
Sudėtingumas dar nuo laiko ir metų priklauso. Pvz pernai nelijo, upės
išdžiūvę, daug kur buvo sunku praplaukti. Šiemet lietaus daug, upės
vandeningos, visai kiti įspūdžiai plaukimo.

"Lavonas"  wrote in message news:nq9vg8$bup$1@trimpas.omnitel.net...

Na man tai kolkas sudetingiausia upe kokia teko plaukti lietuvoje. o plaukes
ash nemazai. vakare butely alaus vos galejau pakelti :)

"Gipsas"  wrote in message news:nq8rqq$pvl$1@trimpas.omnitel.net...

ir kuom gi ta Verkne ypatinga? teko plaukti, jokio iskirtinumo nepastebejau
(nei marsruto sudetingumu nei vaizdingumu)

"Lavonas" <neturiu@meilo.lt> wrote in message
> Ash rekomenduoju Verknia. Traku rajone :)
> Vat ten tai upe :D
>

> "MaRiUs"  wrote in message news:npp7ug$fdf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Jei vaizdai tai šventaja plauk nuo kupiškio - utenos kelio iki kur
> pasieksi....
>
> Dar ula neblogai nuo zervynu

> --
> MaRiUs
>
> Kaunas

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.