Tema: Re: Atiduodu lipduka už kelius Cekija
Autorius: Linelis
Data: 2016-08-03 13:48:58
Man tai visa tai labiau gąsdinimas nei realybė :)
bet tikimybė egzistuoja kad gali gauti laiškelį,
nors aš asmeniškai negirdėjęs tokio atvejo, žinau tik kuriuos vietoje pagavo
ir nubaudė

"Velnias"  wrote in message news:nnquu5$m0d$1@trimpas.omnitel.net...

Prie tos pačios temos - pražiopsojau vieną dieną Slovėnijos vinjetės
galiojimo - irgi laukti laiškų? Yra kas realiai tokių gavęs? Ten kažkokie
punktai fotografavimo yra autostradose, tai paskui kažin koks robotas
atrenka iš nuotraukų...?

"Gipsas"  wrote in message news:nnn0t3$4i4$1@trimpas.omnitel.net...

dar anksti dziaugtis...gali but kad pafilmavo, tai dar laukite laisku koki
menesi..:)

"Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message
> Vaikis ką tik grįžo, kai pamačiau tai apakau,
> nusipirko, numerių neužrašė ir neužklijavo,
> žodžiu pravažinėjo Čekijoje nu negaliojančiu lipduku,
> jaunatviškas pohuizmas :) ....
>
> Taigis, jei kam reikia - atiduodu
> skylė išmušta 07.28 , galioja 10dienų
>
> Kaunas
> ---
> Linelis

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.