Tema: Re: Karkle
Autorius: svyt
Data: 2016-07-30 07:07:13
Matai, pas mane kretingoje kruva pusbroliu su savais namais, tai
 kasmet ten apsistoju juos lankydamas ir su banda mikriukais varom
 prasieit po palanga, nes mikriukai neveza tarkim i kunigiskes,
 kur kadaise su autosu banda buvom atvare ir mirkdem juroj
 kapotus.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----