Tema: Re: kaip ten su valiutos isemimu uzsieny
Autorius: bzik
Data: 2016-07-15 11:18:48
tai ir vertini, kur važiuoji, kokios sąlygos. Viena - automobiliu savaitgalį
miškingomis vietovėmis, kita - skrendi lėktuvu. Vežtis visą suplanuotą
kelionės biudžetą grynaisiais yra nesusipratimas. Visų krizinių situacijų
nenumatysi.

"LB"  wrote in message news:nm84si$6s8$1@trimpas.omnitel.net...

aha. tas atvejis ir yra
atvaziuoji i nedidele gyvenviete, ir ka?
o aiskintis ar ten yra bankomatas - aisku galima, bet esu likes be pinigu
svecioj saly, kaip pasirode, kad nei vienas bankomatas nei vienos is mano
korteliu neaptarnauja. Biski nekokia situacija buvo