Tema: Re: Malaizija
Autorius: Baterijas
Data: 2016-06-07 16:28:37
Aš pernai buvau ~rugpjūtį dvi savaites. Maršrutas buvo maždaug toks:
Singapore - Kuala Lumpur - Taman Negara (džiunglės) - Pulau Tioman (sala).
Mašinos nesinuomavau ir tai buvo aktyvi pažintinė kelionė su trumpu
pasigulėjimu.
Pulau Tioman sala nėra ypatingai graži su baltu smėliuku ir nuostabiais
paplūdimiais. Nuvykimas į ją gali būti komplikuotas, o pramogos apsiriboja
kavinėm, pasivaikščiojimais ir nardymu. Žodžiu, gali nepatikti jei tikėsies
kažko kaip Turkijoj :) Man asmeniškai labai patiko.
Džiunglėse jau truputį aktyvesnis poilsis gaunasi: galima daug vaikščiot,
yra visokių turų, pasiplaukiojimų ir pan.

"ManXP"  parašė naujienų news:nima8t$b9o$1@trimpas.omnitel.net...

Taip ekspromptu sugalvojom palekt kita menesi. Gal yra buvusiu ir galinciu
patart kokia vietove rinktis (norisi papludimio ir graziu vaizdu, miesto
pramogos ir muziejai nedomina), kaip su auto nuoma (ar geriau nuomotis
motoroleri), ka (ne)verta lankyt, ir pan. Butume apie savaite.