Tema: Re: Kur apsipirk Lenkijoj grÄÆžtant iÅ
Autorius: MaRiUs
Data: 2016-04-29 10:32:07
antradieni pas juos sventes, antradieni... ta proga visi pirmadieni
nedirba ir geria nuo penktadienio iki treciadienio ryto :)))))

Kazkada per zline teko per lenkija vaziuot tai toki zombiu traukinukai
link snapsiniu ir atgal slenka ir pilni kiemai chebros butelius
tustina... vaizdelis ne koks :)

--
MaRiUs

Kaunas