Tema: Re: Optimalus kelias į Varšuvą
Autorius: marukas
Data: 2016-02-09 17:40:49
Aš irgi visada važiuoju tiesiai į OM iš Lomžos 677 keliu. Jis prieš porą
metų ir paremontuotas kažkiek yra. Bandžiau ir per Zambrow važiuoti, - ten
10km toliau, Bialystoko autostrada gerai, bet tas šunkelis Lomža-Zambrow,
tai itin baisus, todė; likau prie seno maršruto 677-tu keliu.

"MaRiUs"  wrote in message news:n9d0ep$43f$1@trimpas.omnitel.net...

Yra dar tokiu kur per Legionowo nuo Lomzos weda... Rankas ir kojas
tokiem kurejam nukirst... :)

--
MaRiUs

Kaunas