Tema: Re: Kaip del Maltos?
Autorius: paulius_cliff
Data: 2016-01-13 18:43:10
realiai auto isvazinejau visa sala ir isvaiksciojau nemazai, nardydavom po
karta I diena skirtinguose spotuose.
blue lagoon tai nardyt vaikam su vamzdeliu. man prioritetas buvo nuskende
laivai.
Birzelis labai tinkamas laikas turistaut.

P.S. auto ten vaziuoja kita puse :D, taxas is oro uosto irgi gaunasi gera
kaina, ty jokiu vilniaus bajeriu :)

On 2016-01-08 13:16, paulius_cliff wrote:
> ty jei nori vazinet gyvenk valetoj :) ar aplinkui.
> as nardziau, puse laiko gyvenau Gozo saloj. bent jau kelias nakvynes ten
> verta paimti.

Arba dar galima gyvent Comino, tai mašinos nuomos klausimas iškart
išsisprendžia :] Na ir nardyt pėstute iki Blue Lagoon nueini :)