Tema: Re: šiaurės Italija
Autorius: vaidas
Data: 2015-11-09 15:58:59
Ką matęs Italijoj? Nes jei norisi tikrai top, tai reikia leistis iki
Florence, užsilipsit ant katedros ir bus jums vaizdas toks, kaip
Mikelandželas matė. Ten  dar šalia Pisa, San Gimignano. Iš kitos pusės,
jei važiuosi į Cinque Terre, tai šitai visai šalia.

Pačio šiaurėj yra Dolomites, čia unikalūs vaizdai, Gardos ežeras, bet
man Como ežeras daug labiau patiko. Prie Gardos tik Sirmione paliko įspūdį.

Maisto rasit visur.