Tema: Re: Slovenija, Triglavas ir Bledas
Autorius: marius
Data: 2009-05-25 20:09:05
keleta metu atgal vaziuodamas i Kroatijos pietus, buvau apsistojes prie
Triglavo. Nakvojau dvi naktis kempinge Bohinjska Bistrica miestelyje - tad
praleidau viso labo viena diena. Per ta diena apvaziavom ratu Triglava, pro
Bleda, Kranjska Gora, Trenta i t.t. Kaip dienai tai buvo gal ir per daug.
Detaliu nebeatkursiu, bet kompanijoj buvo visko maciusiu - visiems patiko,
niekam nekilo klausimas, kad diena nuo pagrindinio tikslo Kroatijos
(Korculos) pavogem. Kempinga susiradau internete, taciau vaziuodamas
pastebejau, kad ten mazesniu kempingu pakelem kalnuose gan daug - kita kart
vaziuodamas ir galedamas skirti laiko paieskai sublefuociau ir kempinga
rinkciausi jau Slovenijoje.

Smagios keliones