Tema: Re: reikalingas benzininis primus'as
Autorius: M20
Data: 2009-05-22 13:57:18
Dujinis, ta kur linka daviau, tipo pasigyriau kokia alternatyva benzui
pajamiau. Ir daba jau kiltu abejone, ar bejamt benzinini shmeliu i kelione.
Bet tai nera vienintelis nuomuojamas primusiukas parduotuvej, rasi manau
visokiu, tame tarpe ir skystu kuru kurenamu.

Tai dujinio nejami todel kad traukiniais negalima? Apie tuos draudimus gal
gali placiau ?