Tema: Re: Gruzija: marsrutas, auto nuoma?
Autorius: Vytas
Data: 2009-05-16 16:06:44
On Sat, 16 May 2009 14:56:45 +0300, acidal <acidal@aa.at> wrote:

>Vaziuojam birzeli dviese i Gruzija, 12d., bandau deliotis marsruta.
>Norai -tbilisi pora dienu, pagulet prie juros pora dienu (batumi?). Visa
>kita laika - pamatyti sali - grazios vietos, vienuolynai, vietinis
>maistas t.t.
>
>Gal butu patarimu is apsilankiusiu kur but ka pamatyt?

12 dienu su nuomota masina siulyciau toki marsruta:
 Kachetija. Apsistoti prie Telavi kaimo sodyboije ir pasisukineti pora
dienu aplink (Telavi, Ikalto, Gremi, Alaverdi, Shuamta, vyno daryklos
etc.+ vietiniai valgiai ir vynelis)
Is Telavi per Achmeta arba Gombori pereja traukti i Zhinvali (gruzinu
karo kelias) Toliau Ananuri tvirtove, vaizdai, nakvyne guesthouse
Kazbegi
Kazbegi suvazineti / sulapiioti i Gergeti vienuolyna ir per Mcheta
pabandyti pasiekti Kutaisi. Kutaisi yra geras guesthouse.
Aplankytumete Gelati akademija, Bagrati.
Toliau traukti i Zugdidi - Mestia (Svanetija). Jei geras oras ir
uzteks laiko suvazinekite i Usguli. Iseis 2 naktys Mestia
Is Mestia leidziates prie juros. Batumi jura siaip sau, geriau
apsistoti link Turkijos: Gonio, Kvariati, Sarpi
Tbilisi pasilaikykite galui
Siais metais pavasaris veluoja kone menesi, kalnuose (Kazbegi,
Svaneti) birzeli dar gali buti saltoka

Jei skaitote rusiskai geras forumas yra
www.nukri.org

Neboisia dabar Gruzijoje, jo blogas
http://blog.delfi.lt/neboisia/

Mano nuotrauku galima pamatyti nukri.org ir
http://picasaweb.google.com/kvoseliai

>Backpakint viesuoju transportu nelabai norisi, reiks nuomuotis
>automobili. Gal esat nuomave ar zinot taskus?

Nesu nuomaves, bet lietuvaiciai berods Hertz buvo nuomave Grand
Vitara. Galima ir is privaciu nuomuotis, internete reiktu paieskoti.

>P.S. turiu senesnio leidimo uzkaukazes lonely planet, bet ji naudotoju
>internetiniai reviewsai labai sudirbineja. Gal naudojot naujesnio
>leidimo gida, koks ten rysys realybe?

Tas LP senokas, bet dar visai tinkamas. Geresnis yra Bradt'o Gruzijos
gidas.

Jei domins kontaktai kur apsistoti rasyk email'a

*Vytas*