Tema: Re: Tunisas. Verta?
Autorius: Niccolo
Data: 2009-05-12 22:07:24
Na, aš važiavau į vieną ekskursiją, kurią siūlė agentūra. Tikrai nebuvo
verta. Tada pats su žmona kelias dienas važinėjau aplink Soussą visuomeniniu
transportu ir vietinėje agentūroje pasiėmiau vairuotoją, kuris su džipu
kelias dienas vežiojo ten, kur norėjau aš (iš anksto susidarytu maršrutu,
kur turistų nematėme. Maršrutą susidariau pagal arabų kurto tinklapio
rekomendacijas). Tikrai buvo verta. Kainavo tik šiek tiek daugiau, negu
agentūroj, bet ir Sacharoje nakvojau, ir su tikrais berberais pabendravau, o
ne tais, kurie berberais "dirba", vietiniams ruoštos avienos valgiau.