Tema: Re: Rusija: registracija
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-11 11:19:48
beda tame, kad maskvos kontoros (apart viesbucius)-nieko apie registracijas nei girdejusios, nei nori girdet :) Buvo pazistamas, nuejes-tipo pasiteirauti ar gali mane uzregistruoti, kad tipo pagyvensiu savaite. Isvijo ji lauk :) O viesbuciai uz dyka neregistruoja. Maza to-milicininkai buvo suzvejere ant tiek, kad pradeda reikalauti tos prapiskos , ziuredami i pasieniecio anspauda. Jam ne motais, kad nuo sienos iki maskvos reikia dar nemazai laiko sugaisti vaziuojant, jiems nei motais, jei rodai, kad katik atvaziavai is Sibiro . Ziuri -kada ivaziavai i Rusija ir prismerke pinigu reikalauja, grasindami uzdaryt i narva.  Niekas taip neuzknisdavo kaip tai. O , kad snukis nerusiskas-jie ten mato is tolo :)