Tema: Re: CROSS: Serbijos siena su lizingine auto
Autorius: Fuga
Data: 2015-07-07 12:59:55
Turėtum gauti įgaliojimą (anglų kalba) iš įmonės x.
Man teko taip įrodinėti Turkijos pareigūnams ant Bulgarijos-Turkijos sienos.
Jų logika paprasta: jie žiūri registravimo liudijimą ir vairuotojo
pažymėjimą bei ID kortelę ir sako - įrodyk ryšį tarp auto savininko reg
liudijime ir tavęs.
Tada rodai įgaliojimą iš įmonės x - vairuotojui, po to rodai banko
įgaliojimą įmonei x.
Reikėtų turėti įgaliojimų kopijų, nes pareigūnams reikėjo palikti kopiją.
Žinoma, galima kopiją pasidaryti ir pasienio punkte - A4 lapas už 1 Eur.

Kiek teko kirsti Serbijos sieną, niekada neklausė jokių įgaliojimų.
O va, draudimo žalią kortą kiekvieną kartą prašė rodyti.

"Niccolo"  parašė naujienų news:mndh3u$3l4$1@trimpas.omnitel.net...

Planuoju su auto važiuoti iš Bulgarijos į Serbiją, iš ten - į Slovakiją.
Ar ten yra kokie tikrinantys pasieniečiai? Jei taip - kaip jie reaguoja
į tai, kad auto savininkas - bankas? Yra banko išduotas įgaliojimas
keliom kalbom, kad įmonė x yra teisėtas auto valdytojas, bet aš neturiu
jokio dokumento apie ryšį su įmone x. Nebus ten problemų?