Tema: Re: saaremo sala
Autorius: apchy
Data: 2015-06-29 13:10:12
buvau praeita vasara, man uzteko triju dienu, kad pamatyti visas pagrindines
izymias vietas
keltas kelia I Muhu sala, o I Saarema vaziuoji su masina plentu, kuri juroje
supyle sovietiniais laikais
bilietu is anksto nereikia pirkti, ten kaip i Nida tik, kad keltas biski
ilgiau plaukia (aoe 20 min.) ir seip normalesnis nei klaipedos, galima
pavalgyti viduje

Dar yra Hiiuma sala, joje nebuvau, kad I ja nuplaukt ir apziuret dar turbut
dvieju dienu reiktu

"Zydrunas"  wrote in message news:mmr257$s1j$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Kiek laiko reikia Saaremo salai apžiūrėti? Is kur kelia keltai ir kaip
dažnai? Ar reikia pirkti bilietus iš anksto ar ten kaip į Nidą panašiai?