Tema: Re: Maliarija Vietname
Autorius: Killah
Data: 2015-06-27 12:09:28
Todel ,kad salutinis poveikis didelis :) O ir siaip pasiskaiciau
forumus, kad nera ten tu moskitu lb jau daug. Standartines purskiamos
priemones, ir drabuziai dengiantys atviras kuno vietas.

Taip pat mes keliavom Geguzes-birzelio men. tai pakankamai sausa buvo.
Daugiau urbanistinese zonose buvom ,kur tikrai maliarijos nera.