Tema: Re: Su seima i LV (Liepoja ar Ventspilis)?
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2015-06-26 11:15:05
+1 uz Ventspili

"toms"  wrote in message news:mmj0pu$fio$1@trimpas.omnitel.net...

As uz Vestspili  visom keturiom. Grazus tvarkingas miestukas. Yra
traukinukas vaikams, aqua parkas, siaip parkas su visokiom atrakcijom.
Gelynai ivairiu gyvunu formos. Daug karviu - turbut miesto simbolis:)
pajurio pliazai neblogi, molas, svyturys, laivai plaukioja - vaikams patinka
ir tt.
Nuomavomes 2 kambariu buta uz 100Lt/para prie parko irgi su dviem mazais
vaikais.

O Liepoja man pasirode nuobodoka, veiklos ten maziau.

P.S. reiktu pasirupint ir pasais vaikams. Girdejau jog vietiniai
policininkai megsta lietuvius, nors musu niekas neklibino.