Tema: Re: Raynair bajeriai
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-06-19 17:23:53
bandyt visada gali:)
man ryanairas ka tik uz nieka 10,50 eur nuchargino is korteles.
nepatingejau, parasiau I customer service, tai gavau jau 5 laiskus, bet visi
su informacija, kad mano claimas vis redirektintas ir man bus atasakyta
asap, tik tas asap jau savaite :)

"Gipsas"  wrote in message news:mm0u6m$ol0$1@trimpas.omnitel.net...

Gavau pranesima, kad del streiko, numatytas skrydis vyks, taciau, nepriims
registruoto bagazo:

Gerb. kliente,
"Ryanair" vykdys visus numatytus skrydzius i ir is Madrido, taciau negales
priimti registruotinu bagazo krepsiu i siuos skrydzius del Ispanijos bagazo
priziuretoju streiko Madrido oro uoste, kuris nepriklauso nuo musu valios.
Streiko metu keliaujantiems ir del to nukentejusiems keleiviams bus
leidziama veztis du rankinio bagazo vienetus. Noredami suzinoti daugiau,
spauskite cia .
Negalintys keliauti be registruoto bagazo keleiviai gali rinktis sias
alternatyvas:
.. Skristi numatytu skrydziu be registruoto bagazo ir pateikti prasyma gauti
kompensacijai uz bagazo mokesti. Paspauskite nuoroda apacioje ir uzpildykite
privalomus laukelius
https://schdchng.ryanair.com/Refund?i=0014XJF8UC00033941-FR2518K6EB40VNOMADE40-FR2517S6E715MADVNOB151BR5R2BC&lg=lt&p=9
.. Perkelti skrydi i kita diena. Paspaude cia rasite uzsakymu priemimo
telefono numerius (zr. Skambuciu centro darbo valandas).

Kaip suprantu, galima papildomai pasiimti viena rankini bagaza. Klausimas,
jei imu papildoma rankini, ar vistiek galiu reikalauti kompensuoti uz
registruota bagaza, ar ne?
Gal kas susidurete su panasia situacija?