Tema: Re: Baidares Lenkijoje
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-06-18 22:55:43
On 2015-06-18 12:53, donald wrote:
> Vistu, pagal mane, tik 2 privalumai - patogesnes sedynes ir atsparumas
> smugiams. Su jomis gali nebijodas revas imti ar kokias uzvartas taranuoti.

Kas be ko. Ir smagiai. Kai tuo tarpu su stiklopluosto baisu dugna
pradauzti i astresni akmeni...

> Visi kiti privalumai plastiku - dydis (daugiau daiktu gali susideti),

I Vista telpa ne taip ir mazai. Net sedyne vaikui gali issideti i tarpa
tarp suaugusiu (papildoma komplektacija)... Be to, yra kelios vistos
modifikacijos.

> plaukimo greitis,

Man smagiai vista eina.

  krypties laikymas, manevringumas,

Cia priestarauja viena kitam. Arba laiko krypti, arba manevringa :-))
Siaip geriausia krypti laiko sportine (su vairu)  arba koks taimen su
vairu :-)  Plastikinese kazkaip vairu nemaciau :-))

Teko plaukti ir vienam su dviviete stiklo pluosto ir su vista. Su stiklo
pluosto - vargo vakariene, o va su vista - smagu. Plauki kaip su
vienviete :-)) Net sunku buvo patiketi, kad taip smagiai gali plauti
vienam dviviete baidare. Ir, be to, tada vista patampa laaaabai
manevringa :-)

Paplaukiojus su vista, net kilo noras ja nusipirkti. Nes ne visos nuomos
ju turi, o vista lengvai gali bet kur nusivezti ant stogo skersiniu...
Tik, va, vistos kaina kandziojasi. Ypac, lyginant su stiklo pluosto...

Audrius K.

  mazesnis virstamumasluosto