Tema: Re: Kuba?
Autorius: monbazillac
Data: 2015-05-31 21:30:44
2008 m. lapkriti keliavom patys savarankiskai, rade pigius bilietus is
briuselio su Jetairfly (apie 1300 lt zmogui buvo). Praleidom apie 2
savaites. Labai geras sprendimas buvo nuomotis masina - i daugeli vietu
neisivaizduoju kaip butu reikeje nuvaziuoti. Daug kur budavo sustojam
kur norim, pavalgom, issimaudom jei pajuris ir pan. Kaip sitoj temoj
buvo mineta - skridom i varadero, ten pora dienu pailseje pradejom savo
tripa, galima sakyt puse salies per daug neskubedami, normaliu tempu
apvaziavom - marsrutas buvo Varadero-Havana-Vinales-Maria La
Gorda-Trinidad ir atgal i Varadero.

Siaip labai patiko, tikrai idomu. Tas vietiniu poziuris kaip i pinigu
maisa aisku siek tiek jauciasi, ir daug kur bando tave
apgauti/pasinaudoti ir pan, na, bet jei esi kiek daugiau pakeliaves,
manau tam kazkiek daraisi zmogus atsparus, ir maziau patiklus visokiais
sutiktais "draugiskais" nepazistamaisiais.

Siaip geri prisiminimai liko, skaniausi mojito / cigarai ever :)

Beje, man rodos lietuviskas ruduo ten geriausias laikas keliauti, ziema
lyg tai kazkoks lietu sezonas ar pan. Bet galbut vis tiek smagu :)