Tema: Re: Slovakija automobiliu
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-05-25 15:39:17
On Mon, 25 May 2015 07:49:48 +0200, "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote:

>turi. balandeliai, guliaso sriuba, lecio ir kuciukai desertui...

Vat juos ir pabandysiu :)

>apie guliasa - is ten reikia atsivezti gulyasKrem
>http://www.liquishot.eu/images/Gulyastubus.jpg
>superinis dalykas.

Pažiūrėsim ar turi lėktuviniais kiekiais.

>nu pacio reikalas rinktis. musu kompanijoj buvo indas is saudo arabijos -
>tai uzejes pasake, kad cia verta ir nuejom. nesigailejom.

Hehe, šitie vaikinai brutualūs :) Nesenai čia lankėsi keli indai iš
dubajaus, tai vienintelis gastronominis interesas : "kur čia pas jus
pavalgyt indiškai"? Ir dar ne viskas tinka, pietų indija Keistuoliai,
man 4 dienom nusikrausčius kažkur į kitą pasaulio kraštą tikrai
nekiltų noras ieškot " kur čia lietuviškai pavalgius"....

--
kthxbai.