Tema: Re: mobilus internetas kretoj?
Autorius: bzik
Data: 2015-04-30 11:29:17
na tai imi bet kokią SIM prieš tai pasiskaitęs tiekėjų info ir nesuki čia
smegenų :)
Paskutinį kartą Barcelonoj ėmiau kažkokią Vodafone unlimited interneto
turėjau. Tai dienai Xmb, o po to greitį sumažindavo :) Kaip ir internetas
yra, bet naudotis beveik niekaip. Pinigai veltui.

"Tamuto"  wrote in message news:mhsl3g$mbl$1@trimpas.omnitel.net...

Visas salas pralėkti gali per 3 dienas bet koks to tikslas? Apleki top 5
labiausiai turistu lankomas vietas, užsidedi pliusą kad buvai ir toliau sėdi
viešbutyje prie gulto su All inclusive? Ne visų tikslas toks, kiti tiesiog
mėgsta maltis po vietoves į kurias nuvyksta.
Man asmeniškai interneto reikės todėl, kad ten kur būsiu didžiąją dalį
laiko, pvz atokesni paplūdimiai Wifi su žiburiu nerasi. Kam man parintis
ieškant kažkokio suknisto Wifi kai už 10 eur galiu savęs neriboti nei
galvojant kiek čia tas roamingas prisuks nei kur MB rasti. Bega turit
internetą ir ant pokalbių roamingo mažiau išleidi :)

"VaidasB"  parašė naujienų news:mho5cs$tvj$1@trimpas.omnitel.net...

viskas priklauso nuo startinės pozicijos.
Jei apsistoji aplink Heraklioną, tai ten palei pakrantę eina ale
autostrada ir gaunas centras.

Jei reikia persirist per kalus - reikalų daugiau.

Seniai buvo, išblėso atmintis: gyvenom Malia prie Hersonissos. Mašiną
turėjom 3 dienas. Vieną diena važiavom link Agios Nikolaos ir iki Vai -
ten tikrai netoli.
Dar vieną dieną darėm ratą per kalnus iki Matalos (aplankėm Mino rūmus,
Festos griuvėsius ir grįžom pro Rethimno (na, čia jau vėlokai gavos
parlėkt), o kur 3 dieną buvom nepamenu. Bet iki Chanios nedavažiavom,
bet tikrai ne problema būtų.

Nuo Chania iki Agios Nikolaos - 204km rašo, tai tikrai per 2,5h
suvažinėsi.