Tema: Re: Eiles Vilniaus oro uoste
Autorius: DDD
Data: 2015-04-28 07:08:26
Prejusi sekmadieni buvau pries 40 min, vartus uzdaro 25 min pries
skrydi. Buciau nespejes jei geri zmones nebut praleide.
Siaip is esmes ten nera pastovus reikalas, kaip padaikysi. kartais buna
nusivingiuoja ilga eile i koki skrydi ar panasiai. Manyciau buti 1.5 val
pries skrydi daugiau nei pakankama.