Tema: Re: iStambulas
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-03-18 11:47:55
prilausomai ko tikimasi is tos savaites.
man uzteko apziuret visus pagrindiniu reikalus 2ju dienu, cia
nepersistengiant.
auto nesinuomociau, nes kamsciai nesveiki, beje del ju vos nepavelavau I
lektuva - skambinau, kad pratestu check-in'a.
visuomeninis transportas, iskaitans laivelius ir keltus, ten, kur verta
lankytis vazineja be kokiu nors priekaistu ir nekainuoja kosmoso. Toleliau,
jau vaziavau su taksu, bet tik pora kartu.

reziumuojant mano supratimu: 3 dienos max, judeti su visuomeniniu, lankytinu
objektu sarasas bet kokiam trip advisor pasirinkti pagal megstama tematika.

"HDi"  wrote in message news:meb9st$4jn$1@trimpas.omnitel.net...

Planas aplankyti, kiek laiko skirt? savaites ne per daug? ka ten
pamatyt? nuomotis auto?