Tema: Re: Kelione rudeni
Autorius: Justas M.
Data: 2015-03-06 01:14:26
Mes su seimyna spalio menesi buvom nuleke I Menorca (Mahon). Tiesa skridom
is Londono. Easyjetas is Londono I Mahona skraidina visai pigiai. Jeigu butu
noro skristi su persedimu, sakyciau gera vieta. Visiska ramuma, kruva
vokieciu su vaikais, vaiku linksmintojai...zmoniu minimaliai, pliazai geri,
kainos...kaip kainos, gamta grazi. Nu ir midijos po pora euru uz kila :)
Nuomavomes buta...3 baseinai, iki juros kelios minutes. Tame musu 20+ butu
komplekse uzimti buvo gal 3. Miestelis vadinos Son Parc.

"Night"  wrote in message news:md56ts$cs5$1@trimpas.omnitel.net...

Pasedet vienoj vietoj kazkiek / pasitrint aplink kazkur su saiku, ne taip
kad nuo ryto iki vakaro kazkur varyti "kad kuo daugiau pamatyti".
..