Tema: Re: omnitelio roamingas
Autorius: eginor
Data: 2015-02-26 10:10:52
Itakoja.
Idejus I smartphona 14 metu kortele, po keliu menesiu norejau ta smartphona
ismest, prisikambindavau tik kas trecia karta...
Pakeitus kortele I nauja, viskas ok.

"@runas@sUser"  parašė naujienų news:mcj2h3$8kh$1@trimpas.omnitel.net...

O...
Korteles amzius itakoja rysi ?
Tai ka veikia Omnitelio marketingas?

"Modestas" <modestas@ragai-ir-kanopos.eu> wrote in message
| Labas
| Man tai atrodo, kad ši grupe tamstos problemu nei išnagrines, nei išspres.
Teisingas kelias butu ilgai nelaukiant išdestyti savo bedas, nutikusias
'Vokietijoj dabar tik ka', telefonu 1533.

> [...]
Viena