Tema: Re: kelionine pagalve
Autorius: Tamuto
Data: 2015-02-25 23:08:03
Tai pripučiamos tai gaidys, beveik jokios naudos nes patogumas tai tyliu...
Tas "grūdėtas" vieną patestavau nedrąsiai, dabar jau 3 turiu :)

"dz"  parašė naujienų news:mcl66j$9ll$1@trimpas.omnitel.net...

taip, ta maximine ir as antra nusipirkau, nes labai faina

"Zenonas N."  wrote in message news:mckqff$4p7$1@trimpas.omnitel.net...

Jo šita patiko ir mums... Anksčiau kažkada turėjau pripučiamą kažkokią, tai
š... Dabar išbandėm ir nusipirkom antrą.

"Tamuto"  parašė naujienų news:mcil4k$4qb$1@trimpas.omnitel.net...

Nepatikėsi - visai patiko iš Maximos. Ji ten tokia įdomi - pripildyta mini
granulių, labai smagiai man asmeniškai su ja. Kaina krikščioniška 15-20 Lt
kažkas, prie autoprekių kažkur buvo

"benamis"  parašė naujienų news:mceiq1$1jr$1@trimpas.omnitel.net...

hmmm, visai nepagalvojau apie ikea. Aciu, reiks nulekti paciupineti.
Samsonite sakyciau bags & more turejo. Palei 100lt kainavo, bet pasirode
netgi labai gera...

"monbazillac"  wrote in message news:mcds3r$s0f$1@trimpas.omnitel.net...

Jei nereikia kazko ypac pretenzingo, ir negaila butu pamesti ar pan:

http://www.ikea.com/lt/lt/catalog/products/50237203/#/50237199

Man neseniai kuo graziausiai atlaike 11 val skrydi fra - bkk, pilnai
tenkino.

Dar yra samsonite, bet ten brangesni variantai. JYSK yra nebrangiu dar
berods.