Tema: Re: kur suskraidyt savaitei-dviems pavasariop?
Autorius: benamis
Data: 2015-02-17 14:35:26
O kaip ten nusigauti?:) Kelioniu agenturose ieskoti akciju atrakciju, ar
tiesiog avia linijos kartais kazka idomaus pasiulo? Kiek skaitosi normalu
sumoketi uz lektuvo bilietus?

"Kapitonas Tenkesas"  wrote in message

na Madeiroje buvau. Galima aišku be mašinos, bet jei neketini apie vieną
tašką būti, tai:

1. Auto nuoma pigi (savaitei nuomojausi su pilnu kuro baku už ~ 100 EUR),
keliai nemokami.
2. Nueiti iki visų įdomių vietų tikrai nepavyks, visgi kalnai ir t.t, o
viešasis transportas - taip, yra , bet kai kur važiuoja retai ir kas dar
blogiau ilgai (per visas gyvenvietes ir t.t.), o iš levadų reikia grįžti iš
kito galo, tai reikia gerai suderinti laikus.
3. Į kai kurias levadas be auto nenuvyksi. Galima imti taksi, bet vienas
kartas kainuos pusę nuomos.
4. Su auto tikrai aplankysi daug daugiau, keliai geri.

sėkmės.