Tema: Re: Kur Vln rubu ziemos sportui?
Autorius: Rimasnerimas \(namuose\)
Data: 2015-01-23 22:21:42
Sudu sudas tas Audimas ir preke jau seniai seniai nelietuviska, tik prekinis
zenklas lietuviskas likes. Visa kita pigi kinija... Paskutiniai Audimo rubai
baigesi kai baigesi gamyba Lietuvoje, turiu keleta rubu dar Lietuv0oje siutu
tai praktiskai nesunesiojami... Kiek paskutiniu metu pirktu rubu tiek
nusivylimas... Snowboardo striuke suplyso, t.y. siules isiro po dvieju dienu
naudojimo, prasitaseme kol pasikeiteme. Pas mane slidinjemo striuke tai
kazkas baisaus kvepavimas absoliuciam nuliui lygus... Kaisti sustojes ir jei
silciau tai ziauriai karsta. Kitas nusipirko striuke tai tie uztrauktai kur
atsparus vandenoiui nustojo veikti po kokios savaites... Nu vienu zodziu.

Siaip slidinejimo striuke rekomenduociau isitaisyti arba plona ar su isegamu
pamusalu. Jei be pamusalo tada geriau keli sluoksniai, jei salta. Nes
nusirengti visada gali kai striuke plona, o kai stora ir karsta tai ir
slidineji atsisegiojes ir persalti labai nesunku...