Tema: Re: Maldyvai
Autorius: liutuko.keliones
Data: 2015-01-22 17:07:48
Buvau lapkricio menesi. Kad yra super duper kaip piesiama visose
reklamose, nepasakyciau, tai tik viena medalio puse. Nesakau kad taip
nera. Bet norint tai tureti, reikia gerokai apvalesnes sumeles. Paziurek
booking.com kainas resortuose ;)
O siaip ten vaziuoji panardyti, daugiau nera ka veikti, arba guleti
pleze susimokant kas dien po kokius 20-80USD (priklausomai nuo kompanijos).
Mes likom patenkinti, vaziavom savo chodu :)

Jei dar vis norisi, galesiu daugiau ka papasakoti, arba gali
pasiskaityti pas mane FB smulkiau.
Mums biudzetas 2+0.5 su skrydzio akcija is Vilniaus gavosi apie 8k Lt
berods 10d kazkur.

http://www.facebook.com/liutuko.keliones