Tema: Re: Rome
Autorius: =G=
Data: 2014-12-03 15:11:12
Vatikano ir Šv.Petro bazilikos kupolo nerekomenduoju. Lyginant su tuo
kas buvo prieš 15 metų, 2014-ais atrodo, kaip bjauriausias turisto
košmaras. Žmonių daug, eilės alinančios, viduje žiūri ne į meną, o po
kojom. Spalį praleidom 4 dienas - buvo pats tas. Jeigu pirksit Roma
Pass, tai geriau gerai pagalvokit ar jums jo reikia, nes toli gražu ne
visi čia išvardinti objektai su juo galioja. Jei reikia tik transportui,
tai galima nusipirkti tą jų transporto kortelę, kuri yra gerokai pigesnė.

Asmeniškai gal labiausiai įspūdį paliko Trastavere rajonas, kvartalai
aplinkui Palatino kalvą, Piazza Campo Dè Fiori galima neblogai pasėdėti
vakare. Rekomenduoju išbandyti aperitivo - tai tam tikra prasme
romietiškas happy hour, kai užsisakius gėrimą gauni ir kažkokį
complementary užkandį ar net pilną karštą patiekalą. Apie šitą dalyką
yra nemažai info www su rekomendacijomis.