Tema: Re: Ar tinka Visa Virtuon booking.com?
Autorius: Donatas
Data: 2014-12-01 08:52:29
Kiek man teko uzsisakyti tiek hotel.com, tiek  booking.com rezervacija
galima daryti su bet kokia tinkama kortele, jei jie sako , kad reikia pingus
is karto tai ir nusiraso, jei ne dazniausiai tik pasako ok arba
patikrinimui koki 1 pinigą ($ ar eu) uzrezervuoja. Viesbutyje niekam net
klausimu nera kile su kuo atsiskaitysi: ta pacia , kita ar grynais.
Kaip ir Ryanair niekas neziuri TO PACIO asmens dokumento, kuri registruoji
CHECK IN'e ,  bent man niekur neuzkliuvo.

--
-------
Donatas