Tema: Re: Parekomenduokit koki demesio verta viesbuti Sharme gruodzio vidury
Autorius: Masala
Data: 2014-11-21 09:42:33
Pries ~2-3 savaites buvom Iberotel Club Fanara and Residence. Rinkomes sita
del gero rifo, pats viesbutis nera pats geriausias is musu matytu (6 kartus
buvom Egipte, tai Fanara gal net paprasciausias viesb.). Rifas tikrai geras
(gyvas), paplaukus ~100m i kaire nuo viebucio plezo, tiesiai pries svyturi.
Viesbutyje yra italu nardymo centras, sertifikuotas PADI, nardyti galima nuo
kranto. Plaukem laivu i Ras Mohamed nacionalioni parka, tai rifas neperdaug
geresnis pasidode nei viesbucio (siaip ta pati pakrante).