Tema: Re: Auto nuoma
Autorius: Fuga
Data: 2014-10-22 12:58:43
Neradau niekur apie uzpylimo komisinius...

Apie tai buna parasyta nuomotoje Terms&Conditions (italiskai
termini-condizioni), kurių dar būna bendroji ir specialioji dalis - didelės
apimties tekstas smulkiu sriftu.
Va, pvz tuo atveju kai yra variantas pilnas/pilnas, vienos nuomos kompanijos
sąlygose parasyta:
- Fuel and Refuelling Charge:
All vehicles are delivered with a full tank of fuel (unleaded gasoline or
diesel). Should the
vehicle be returned without a full tank of fuel a charge of € 20,00 plus 16%
apt/dt surcharge
plus VAT for refuelling service will be applied for each vehicle in addition
to the cost of the
missing fuel.

Pries pora metu Ispanijoj nuomavau su pilnas / pilnas kuro politika, tai
nepamenu jokiu extra mokejimu uz kura (jo uzpylima). Tarp kitko toks kuro
modelis man atrodo teisingiausias. O dabar kai kurie siulo su puse bako
pasiimt ir grazint su tusciu, IMHO nesamone. Kiek to kuro is lempos tik gali
pasakyt ir apmokestint...