Tema: Re: Rainius. Priority for free??!
Autorius: Rolandas
Data: 2014-09-25 12:12:06
Bet kai gaunu priority, tai ir vietos būna kur nors visai priekyje, kas
pagreitina išlipimą. O tai man aktualu, nes iki reikiamo autobuso ar
traukinio būna nedidelis laiko tarpas. O be to, jei lėktuvas būna
apypilnis, tai, įlipus vienam iš paskutinių, būna problemų pasidėti
rankinį bagažą...
Vienu žodžiu gerai tas priority... :)