Tema: Re: platūs batai vaikščiojimui
Autorius: bzik
Data: 2014-09-24 13:09:53
pagal vaikščiojimo atstumus (be problemų keliolika km ir dagiau) ir tempus
jam diskomforto nėra. Tik kiek problematiška su apavu. 66m. sulaukus, spėju,
jau nesiryš. Galėjo tą padaryt prieš keliolika metų.

"tranzoo"  wrote in message news:lvu27m$2o1$1@trimpas.omnitel.net...

tai papasakok sekmes istoriju - pilnas internetas.

kolege batus pirkdavosi kas pora men, daukiau kaip pora simtu metru paejus
kojas skaudedavo.... o dabar tinklini kala kaip pacanke....