Tema: Re: Druskininkai savaitgalis
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-09-22 16:52:35
o dangaus skliautas veikia jau? prieš porą metų visai nieko buvo, pastarajį
kartą kažką remontavo - uždarytas.

o sicilija tai jo, populiariausia turbūt ir skaniausia, man senoji centre
labiau nei nauja, bet abiem +

"qwerty"  wrote in message news:lvof34$pnr$1@trimpas.omnitel.net...

Buvom ir Kolonadoje ir Sicilijoj.
Sicilija be priekaistu - viskas puiku. Ir aptarnavimas ir maistas ir
aplinka.
Kolonados aplinka nebaisiai suzavejo, maistas puikus + dar koncertas
neblogas.