Tema: Re: Tailandas
Autorius: donald
Data: 2014-09-19 14:18:46
Gal cia kaip papuls. Mums, pavyzdziui, malonesnis oras keliavimui buvo
liepos galas - rugpjucio pradzia (nors skaitosi liuciu sezonas), negu kovo
pradzia. Kovo menesi lietaus nebuvo, bet karstis didesnis buvo.

On 2014-09-18 09:00, Invertuota panda wrote:
> Tai kad jie ten visus metus nelabai keiciasi. Dregme svyruoja tarp 80 ir
> 90%, o vidutine temperatura taip apie 30, plius minus 5 laipsniai
> priklausomai nuo vietos ir metu laiko. Bent jau man radikalaus skirtumo
> sioje vietoje nematyt, spali, lapkriti jau galima neblogai gyvent.

Žinok, kad ir tie 5 laipsniai ir vizualiai nelabai besiskiriantys
drėgmės procentai, realybėje yra gana smarkiai juntami, todėl esant
galimybei rinktis, rinkčiausi kokį gruodį-sausį-vasarį.