Tema: Re: Shoppingas
Autorius: Marius
Data: 2014-09-15 08:46:24
Asmeniskai man tie Italiski Outlet centrai yra kosmaras.
Nelabai juos ten Outletais pavadinsi, kainos -20% -30% nuo normalios
vardines parduotuves, o per akcijas tai zymiai pigiau vardinese pardese
nusipirksi.
Nesinau kaip paciam Milane, sako i ten skraido mergos.

"Killah"  wrote in message news:lukujr$954$1@trimpas.omnitel.net...

Vokietija
Metzingen -Boss Factory Outlet, ten pat yra ir kitu brandu

Italija
http://www.mcarthurglen.com/it/barberino-designer-outlet/en#
http://www.themall.it/en/outlet-italy/homepage.html

Mcartrhur turi ir kitur savo outletu, bet buves tik Italijos.