Tema: Re: Roma
Autorius: Linelis
Data: 2014-09-10 14:02:38
Jei nepavyks susisiekti, parašyk man,
duosiu mobilaus numerį, pakalbėsi tiesiogiai.

Tiesa, mes važiavom šeima 4-iese, tai naudojomės taxi,
iš oro uosto kainavo 50eur, kas padalinus ant 4 gaunasi nekosmosas,
o iš Romos iki oro uosto visi taxai veža už stafkę - 30eur (Chiampino)
kiek domėjausi viešuoju transportu, tai kaina kažkas virš 7eur/zmogui

jei mailas tikras, tai parašiau tiesiai tau numerį

"Gipsas"  wrote in message news:lup25c$utu$1@trimpas.omnitel.net...

dekui,
siaip parasiau as jai...tai sake labai uzsiemusi, tai gal atsakys po 10
dienu..:)