Tema: Re: Dar apie Auto nuoma. Portugalija.
Autorius: neravardo
Data: 2014-08-25 10:23:04
nežinau kaip kitur Portugalijoje su gold car, bet nuomavausi per borkerį
auto Madeiroje. Ir teko būtent gold car. Davė oper corsa go, nuvažiavusią
apie 20000 km. Labai siūlė draudimą. Bet neėmiau. Franšizė buvo 900 EUR, ją
vėliau grąžino per kokias 10 dienų. Pardavė pilną baką kuro per prievartą.
Kaina aišku buvo užlenkta - už baką sumokėjau 96 EUR, pasak interneto talpa
45 ltr. Tai gavosi 2,133 EUR/ltr, o kolonėlėse buvo apie 1,663 EUR/ltr.
Grubiai tariant užmesta 20 EUR. Apie kuro grąžinimo politiką. Taip, ten imk
pilną, grąžink tuščią, bet jei liks - kompensuosime. Mano atveju skaičiavo
pilnas benzo rodyklės padalas. Buvo beveik dvi iš aštuonių, tai užskaitė 1/8
ir atidavė 10 EUR. Vėlgi koks 10 EUR navaras jiems. Kitais požiūriais kaip
nuomotojai - normalūs pasirodė. Mašiną apžiūrėjau, nusifotografavau. Prie
įbrėžimų tikrai nesikabinėjo piktybiškai. Nuomos kaina 7 dienoms buvo 101
EUR. Dar 10 EUR paėmė tarpininkas. Beje, mašinoje buvo veikianti navigaciją
(jos nesinuomavau, net nesiūlė atsiimant).