Tema: Re: yra laiko ir noro pa'Backpack'int Maroke (siaure) - niekaip nesusideda skrydziai
Autorius: Kapitonas Tenkesas
Data: 2014-08-21 23:41:04
"Cvekas" <no@no.no> wrote in message
news:lt2tin$d6t$1@trimpas.omnitel.net...
> tinka visas beveik rugsejis man...
>
> nu bandziau su skyscanner per VILNIUS - BRIUSELIS - MAROKAS (visi siaures
> oro uostai) - nu nieakip neisejo susidet skrydzio...
>
> gal kazkas labaiau gaudos? gal kazkoks irankis yra? Noretusi geras kainas
> pagaut. aciu.
>
> siaip atveziau bonka jeigu kas vilniuje man sudetu kazka gero.. tinka ir
> overnight Briuselyje.]
> aciu

va tau papigiai, bet su nakvynem oro uostuose:

FR + W6 Vilnius (VNO) Vilnius (VNO) 3 CRL OUD BVA Sat, 13 Sep 20:30 11:55 14
n. 531.39 LTL
   Ryanair    Vilnius (VNO)    Brussels (Charleroi) (CRL)  Sat, 13 Sep 20:30
22:00 1 n. 121.16 LTL
   Ryanair    Brussels (Charleroi) (CRL)    Oujda (OUD)  Sun, 14 Sep 07:00
09:10 12 n. 124.27 LTL
   Ryanair    Oujda (OUD)    Paris (Beauvais) (BVA)  Fri, 26 Sep 10:50 14:45
1 n. 147.88 LTL
   Wizz Air    Paris (Beauvais) (BVA)    Vilnius (VNO)  Sat, 27 Sep 08:20
11:55 2 h 35 138.08 LTL

o siaip:

parasai nuo kada iki kada nori isskristi.
is kokiu oro uostu gali skristi (tik Vilnius ar ir Kaunas tinka)
kiek dienu min-max nori buti
i kokius oro uostus gali skristi
ar grizti reikia is to pacio oro uosto
i kuriuos oro uostus gali grizti.

dar gali parasyti min ir max laikus tarp skrydziu.

Tai rytoj padarysiu paieska. Parasyk email'a, atsiusiu rezultatus.