Tema: Re: Alpiu kelias austrijoje
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-08-20 07:22:42
On 2014-08-13 12:37, DDD wrote:
> Pravaziuotas alpiu kelias :)

Pries pora savaiciu pakartotinai pravaziuotas tas alpiu kelias. Siaip
jau trecia karta.

> Del tunelio tai ten tesiog mokama jis bet siap jokiu traukiniu nera. O
> google vede per aplinkui nes remontas matomai buvo, isardytas kelias
> pries ivaziavima i tuneli. Buvo padarytas laikinas privaziavimas tokiu
> linksmu serpantinu ir sviesaforu. Kas nemegsta stovet eileje ir ykalneja
> nera smagus reikalas.
>
> Pats alpiu kelias super, tiesa Mano Oktavie 1.6 mpi tik antru begiu
> tekope ir nuozulnesne puse.

Kazkaip nepastebejau jokiu problemu. Kiek spaudziau, taip kope. Pilnai
pakrauta tribeca (4 keleiviai, bagazineje kompresorinis saldytuvas su
papildomu akumu, bagazine ant stogo...

  Tiesa nusileidziant priekiniai stabdziu
> dikai uzkaito ir pradejo vibruot teko daryt pertraukas ir leist ataust.

Nei jie kaito, nei ka. Tiesa, leidziantis reikia nepamirsti stabdyti
pavaromis.

> Treciu begiu realiai nestabdo o antru greit apsukos pakyla iki 3500:)

Antru stabdo normaliai.

> Zodziu pries vaziuojant diskai turi but be kantelio ir gerom kaladem.
> Betkuriuo atveju, nauji mersai ir BMV ar mandresnes masinos visvien
> leidziasi su smirdinciais stabdziais,

Jei vaziuoja be proto, ir jei nemoka varikliu stabdyti...

  12.2 proc vistik ne juokas ir taip
> apie 20 km :)

Ir ka? Kalnuose tokiu vietu nemazai...
Audrius K.