Tema: Re: Kruizai
Autorius: dz
Data: 2014-08-12 18:47:04
Kaip tik plaukiu rugseji situo:
http://www.royalcaribbean.com/findacruise/cruiseDetails/itinerary.do?state=&packageCode=LB7IP078&hasFireandPolice=&hasMilitary=&hasSenior=&date=201409&cruiseType=CO

Esu plaukes ir anksciau su sita kompanija tai priekaistu jokiu, net sakyciau
servisas laibai nustebino geraja prasme. Dealus gaudytis ju saite, kainos
labai priklauso nuo laiko, kiek vietu like, kambario tipo, pacio laivo tipo.
Kainos daznai kaitaliojasi....pirki gali tiesiogiai per ju saita, mes
kadangi jau ne pirka karta tai esam kazkokie special memberiai (pirmas lygis
is kokiu 20:)) tai dave dar kazkiek nuolaidos dar.

Bent sita kompanija, berods diziausia pasaulyje tai startuoja is labai daug
vietu, pasinagrinesi pamatysi.

Is esmes jei atmetus pensisinku kompanija ir siokius tokius alkoholio
apribojimus tai pats keliavimo budas man labai patinka, nes nereikia sedet
vienoje vietoje ir nepavargsti keliaudamas, atsikeli ryte, pyst jau ziuri
naujas uostas ir lipi lauks. Aisku jei plaukt is europos ir amerika ar pan
tai jau bauda butu siek tiek.

Pirma karta plaukiau pekinas, nagasakis, fukuoka, okinava, honkongas, ho chi
minhas, bankokas ir singapuras tai zodziu labai patiko, va net netingejau
tiek parasyt:)

"zilvinas"  wrote in message news:lrsc50$4t1$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, domina kruizai Viduržemio jūra ir aplink. Matau, kad daug
startuoja iš Italijos uostų.
Ar būna kokių nors akcijų jiems? Dėl geresnės kainos. Kur ieškoti?
Kokie įspūdžiai? Ką patartumėt rinktis ir ko ne?
--

----Android NewsGroup Reader----
http://piaohong.appspot.com/newsgroup