Tema: Re: Navigacija dviračiui ar kažkas panašaus?
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-08-11 16:49:00
dėkui, aiškinsimės kas kaip veikia :)

"toms"  wrote in message news:op.xkfkhuw1je5arm@gerulskis.jurby.com...

1. Androzic ne idealus, bet man labiausiai patiko.
2. OziExplorer kazkada buvo #1 windows mobile phonams. Naudojau anksciau,
bet versija androidui siaip sau.
3. OruxMaps, Locus Map - aki traukiantys, bet neturiu tinkamu zemelapiu
jiems, o konvertuot turimus nepavyko/pritingiu.

Zemelapius tinkacius androzicui ir oziexplorer gali rasti gps.lt forume.
butent del tu zemelapiu ir apsitojau ties androzic