Tema: Re: Roma: apartamentai
Autorius: =G=
Data: 2014-07-29 16:03:17
Jeigu būtumėt atsidaręs nuorodą, tai matytumėt, kad ten yra trys
pasirinkimai: entire place, private room, shared room. Kainos labai
priklauso nuo šalies/miesto, kur važiuoji. Palyginimui Romoje, tai ten
rasite geresnes kainas nei hosteliuose, spalį teks apsistoti Lutone, tai
geriau suradau per booking.com.

Aš asmeniškai kur nors vykdamas, visų pirma pačekinu airbnb.com, nes
gauni galimybę gyventi realiuose namuose su realių namų jaukumu (su
šeimininkais ar be - čia jau skonio ir biudžeto reikalas).