Tema: Re:Kairiojo Neries kranto turizmo trasa dvira?iu
Autorius: news
Data: 2014-07-29 09:19:26
=G= <spam@spam.lt> Wrote in message:
> Kas esate va?iav? dvira?iu? M?stome va?iuoti traukiniu iki Lazd?n? ir
> nuo ten apsukti rat?. Kiek baisiai neskubant, su sustojimais, ir
> va?iuojant su moterimis galima u?trukti ten. Tarp traukini? ~2:40 val.,
> tod?l svarstom ar nebus po to l?kimas. Sekantis traukinys tik po ~4 val.
> Beje, ir kokia ten trasos danga? Su miesto dvira?iu galima prava?iuoti?
>
> http://neriesparkas.lt/?id=91&l=1

buvau pavasari uztrukom 3h normaliu tempu vaziuodami.  danga tai
 zvyras, turek minti kad ten
automobiliu eismas vyksta tais
 dviraciu keliais ir gan intensyvus tai kai kazkas ir gan daznai
 pralekia ant 100kmh tuo zvyrkeliu tai nera kur dingti... ypac kai
 dabar tokia sausra manau isvis linksma bus:D

----Android NewsGroup Reader----
http://piaohong.appspot.com/newsgroup