Tema: Re: K? daryt su Etna, lipt, nelipt?
Autorius: Sail
Data: 2014-07-21 10:53:24
Na viskas atrodo mazdaug taip - pirma pasikeli iki tarpinio sustojimo
funikulierium, cia variantu kitu ner.

Toliau arba tave uzveza busiku, arba lipi pats iki antros tarpines stoteles.
Ten atsisijoja 95 proc turistu. Uzlipti imanoma ir be busiko, manau pora
valandu ejimo, jau ir nepamenu tiksliai.

Toliau jau gali kopti iki virsaus. Takeliai speju jau bus pasikeite nuo to
laiko kai as buvau. Ten irgi berods valanda - kita iki virsunes. Bet
pamatysi tikra ugnikalni su sieros laukais, dumais ir visu kuo, to tarpu
likusieji apacioj pamato tik pelenu laukus ir pora rukstanciu skyluciu.

Etnai turi skirti visa diena, bet jos pakanka. Patartina kazkiek siltos
aprangos ir geri batai, nes ten siaip visada debeselis virs ugnikalnio. Nors
mes uzlipom ir su sortais bei pliazankem, bet atrodem gana isskirtinai kitu
lipanciuju tarpe.