Tema: Re: kroatija
Autorius: marukas
Data: 2014-07-16 16:09:21
Aš tai varau pro dešinę visada A2 iki išsukimo į 50tą kelią, bet ten jau nuo
praeitų metų stovėjo naujos būdelės, kurios kažkada, matyt, pradės
šlagbaumais mojuot. Tai va įdomu ar dar nepradėjo? Tai jei yra važiavusių ar
važiuosiančiu artimiausiu metu, parašyk kokia situacija dabar.

"Lavonas"  wrote in message news:lq5t3a$ogv$1@trimpas.omnitel.net...

Vazevau praeitais metais pro apatce arbe kitaip pro kaire. Ir pirma nakvyne
buvo Ostravoje. Kita savaitgaly vel kartosiu taip pat :)